18 Ekim 2013 Cuma

ÖKKEŞ NAMLI ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLADI


Asmaltı yeni bir aday adayına daha merhaba dedi. Düziçi Belediye Başkanı Ökkeş Namlı, Ak Parti'den belediye başkan aday adaylığını Asmaaltı’nı dolduran kalabalığın onayını alarak açıkladı.
 Cuma namazının sonrası düzenlenen basın toplantısında seçmenlerine seslenen Namlı, herkesin kurban bayramını kutlayarak başladığı konuşmasında eski belediye başkanlarına teşekkür etti.
100 yıla hitap hizmetleri 5 yılda gerçekleştirdik.”  Diyen Namlı “Yapılan hizmetlerin ilçemize gelmesinde büyük emekleri olan AK Parti Milletvekillerine ve AK Parti il ve ilçe teşkilatına teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.” Dedi.
POLEMİĞE GİRMEDİ
“Tabii ki benim bugün yapacağım konuşmamdan beklentileri olanlar var. Birilerini çatsa da onarın oylarını alsak diye bekleyenler  var.” diyen Ökkeş Namlı rakiplerine çatmazken “Düziçi’nin geçmişe dönmeye, geriye bakmaya hakkı yok artık. Düziçi birinci değişimi yaşadı, şimdi sıra ikinci değişimde. Daima ileriye bakacağız. Düziçi sanayiden beklenen nasibini alamadı ama ilçemizi çok güzel hizmetler bekliyor.” diyerek kendi döneminde yapılan hizmetlerden bahsetti.
                 “Kaplıcadan dolayı Düziçi Termal Turizm Alan ilan edildi. İki yıl içerisinde bu konuda çok güzel hizmetler olacak. Yine hep konuştuk ama çoğu kimseler buna inanamadı veya inanmak istemedi. Düldül dağına bir teleferik kuralım dedik. Bazılar güldü, bazıları önemsemedi. Bu Düldül dağına teleferik çıkacaktır. Bundan emin olun.  Artık kanalizasyonmuş, asfaltmış, ağaçlandırmaymış bunlar bitti. Sizlerin desteği ve bu iktidar devam ettiği sürece ilçede hizmet bitmez. Önce sayın Başbakana, sonra milletvekillerine, ile ve ilçeye güvenerek birlik beraberlik içerisinde çalışıldığı sürece bu ilçeye gelmeyecek hiç bir hizmet yoktur.
RAKİPLERİNE BAŞARILAR DİLEDİ
                Sizlerdeki bu birlik beraberlik olduğu sürece gözleriniz diyor ki, artık hiç bir hizmete takoz konamaz, engel çıkarılamaz. Durdurma, yavaşlatma, yaptırmama dönemi geride kaldı. Gözleriniz bana artık o eskidendi başkanım diyor. Ben gözünüzden bunları anlıyorum.”
Konuşmanın sonunda “Değişim tamamlandı. 5 ay sonra 2. aşama için bana onay verdiğiniz zaman adayım. Genel merkez tarafından yaptırılan Düziçi ilçesine yapılan hizmetleri beğeniyor musunuz diye anket yapıldı. Ankette % 74 EVET çıktı. Bu anket sizlerin sayenizde oldu. Şimdi sizler bana olur verdiğiniz takdirde adaylığını açılayacağım" dedi.

Kalabalığın onayını alan Namlı, "Verdiğiniz bu destekten ötürü hepinize teşekkür ediyorum. Sizlerin başını öne eğmeden, sizleri hayal kırıklığına uğratmadan en iyi şekilde çalışacağıma söz veriyorum. “ dedi. Rakiplerine başarılar dileyen Namlı konuşmasının sonunda vatandaşlarla bayramlaştı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder