7 Kasım 2013 Perşembe

FATIK MUSTAFA: Muhtarlık Nedir Herkes Görecek

Adaylığı konusunda iddialı konuşan Fatık Mustafa (keskin) projelerini gazetemize anlattı.
“Muhtar olursam muhtarlığın ne olup ne olmadığını herkese göstereceğim” Fatık Mustafa sözlerine şöyle devam etti.
“ Arkadaşlar bana geldi, sen bu işlere uzak değilsin bu işi de biliyorsun, Emekli adamsın, koşuşturursun” dediler.  Arkadaşlarımızı kırmadık bunu yapacağıma da inanıyordum insanlarla görüştüm ve bu kararı aldık.  Mahallemde fakir fıkara kimin ihtiyacı varsa yetkili yerlerle irtibata geçip gerçekten ihtiyacı olan vatandaşlarıma yardımcı olacağım.  Arabası yoksa ben kendi arabamla götüreceğim.
Elektrik su yol gibi mahallemdeki tüm sorunları çözeceğim. Mahalleme hizmetin layıkınca gelmesi için mücadele edeceğim.
Karşıyaka mahallesinin park sorunu var, hiç çocuk parkı yok mahallede. İlk işimiz insanların çocuklarıyla çıkıp dinleneceği bir parkın yaptırılması için çalışmak.

Mahallemizin büyük ihtiyacı olmasına rağmen İlkokul yok. Yetkililerle görüşüp mahllemize bir okul yapılması için mücadele edeceğim.
Ben bu işi başaracağıma inanıyorum.  Oy versin veresin tüm mahalle halkını ayırt etmeyeceğim.  Telefonum mahalle halkına gece gündüz açık.  Telefon Numaram: 0541 288 51 22 istediği şekilde ulaşabilirler hizmette sınır yok, hep beraberiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder