23 Aralık 2013 Pazartesi

Hasan Çoban: Düziçi Hak Ettiği Hizmeti Alamıyor.

CHP İl Genel Meclis Üyesi Aday Adayı Hasan Çoban
Gazetemize yaptığı açıklamada “Düziçi insanının hak ettiği yaşam standartlarına kavuşturmak üzere bu yola çıktığını söyledi.
“Siyasetin özünde dürüstlük, siyasetçinin özünde kararlılık, hak arama ve süreklilik vardır.” diyen Çoban“ Ben bu duygu ve düşüncelerle yola çıktım. Kendimde ne varsa, yolum nereye kadar çıkarsa doğru bildiğim yoldan gitmek üzere yola çıktım. Hiçbir şekilde pes etmemek, yılmamak kaydıyla Düziçi insanının hak ettiği yaşam standartlarına kavuşturmak üzere hizmet kervanına katıldım.” Dedi
“Uzun bir süre yurdun çeşitli yerlerinde görev yaptığını ifade eden Çoban  sözlerine şöyle devam etti: “Alnımın akıyla yerine getirdim. 2009 yılında emekli olup Düziçi’ne yerleştim. Yıllardır içimde beslediğim hizmet aşkımı gönül verdiğim CHP çatısı altında yapmaya karar verdim. Karınca kaderince, yağmur-çamur, gündüz-gece, var-yok demeden ilçemizin saygıdeğer insanlarını tanımaya çalıştım. Yeri geldi onların acılarını paylaştım, yeri geldi sevinçlerine ortak oldum. Başta ailem, arkadaşlarımın ve siz sevgili Düziçili hemşerilerimin desteği doğrultusunda il encümen aday adayı oldum.
İlçemde tespit ettiğim sorunları aşağıdaki başlıklarda sıralamak istiyorum:
Yıllardır pahalı sulama sorunu çiftçiyi fakirleştirdi. Mahsul maliyetini % 40 arttıran sulama sorununun önüne geçmek istiyorum. Çatak Barajı yıllardır konuşulur ancak 3. AKP hükümeti döneminde hala belirsizliğini koruyor.Bu konuda insanlar net bir şekilde aydınlatılmıyor. Bu konuda yapmam gereken ne varsa yapmaya, taşın altına elimi hatta başımı koymaya hazırım.
Kör bir nokta olmaya mahkum edilen ilçemiz kaderine terk edilmemeli. İlçemizin çevre il ve ilçelere açılan kapılarını açtırmak; durumunu sorgulamak ve sizleri birebir bilgilendirmek amacındayım.
Uzun yıllardır üzerinde oturduğumuz, yurt edindiğimiz yaylalıklara kadastronun önceliğinin ilçemize verilerek, tapularımızı almak için uğraşmak istiyorum.
İlçemizin doğa harikası olan  ve aynı zamanda ilçemizin tek piknik alanı olan Sabun çayının sonu ne olacak? İnsanlar bu kokuya daha ne kadar dayanacak? Bu sorulara birinci kaynaklardan cevap arayacağım.
Esnafın sorunlarını bilerek onları icra kapılarından kurtaracak bir çözüme ortak olmak istiyorum?
Yardıma muhtaç aileleri tespit ederek onları rencide etmeden dertlerine çare olmak istiyorum.
Yolu bozuk olan köylerimiz neden ihmal ediliyor? Sebebi ne? Bu köylerde oturanlar bu ülkenin insanları değil mi? Bilmek, öğrenmek ve sizlerle paylaşmak istiyorum.
Tarım arazilerinin betonlaştırılmasına göz yummayacağım. Verimli arazilerimizin ortasına TOKİ yapmak neyin nesi? İlçemizde değerlendirilecek başka yer mi yok? Bunlardan amaçları ne araştırarak betonlaştırmanın önüne geçmek istiyorum.
Hak aramanın yolu hukukun izin verdiği imkânlar ölçüsünde; mekanı, Osmaniye-Adana-Ankara neresi olursa olsun; rütbesi kim ya da kimler olursa olsun yukarıda genel olarak bahsettiğim konulardaki sorunlarla ilgili olarak çözüm arayacağım ve herkesin gözü ve kulağı olmak için uğraşacağım.
Uzun yıllar mensubu olduğum ve şerefle koruduğum askeri karakterimi işime de yansıtarak disiplin ve ciddiyet içerisinde çalışmalarıma devam edeceğime, seçileyim ya da seçilmeyeyim bu sorunların her daim takipçisi olacağımı duyurur partili partisiz bütün Düziçili hemşerilerimin desteğini beklerim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder