2 Ekim 2013 Çarşamba

3 KÖY OKULUNDAN 1 MİLYON MAVİ KAPAK

 Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde 3 okulun öğrencileri 3 ayda 1 milyondan fazla  mavi kapak topladı.
Engelleri beraber kaldıralım sloganıyla 3 ay önce başlatılan mavi kapak toplama kampanyası sonunda 1 milyon 166 bin 400 adet mavi kapak toplandı.
Köylerden traktörlerle çuval çuval gelen kapakları konacak yer bulunmazken köy okulunda okuyan öğrencilerin bu çabası ve duyarlılığı herkesi hem şaşırttı hem duygulandırdı.
Düziçi ilçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Osmaniye Engelliler Derneği Platformu Ve Çavuşoğlu AVM arasında düzenlenen protokolle 3 ay önce başlatılan `mavi kapak` kampanyası 30 Eylülde sona erdi. Kampanya kapsamında 1 milyon 166 bin 400 adet mavi kapak toplandı. Kampanyada Alibozlu İlköğretim Okulu 822 kilogram mavi kapak toplayarak birinci oldu. Karacören İlköğretim Okulu 376 kiloyla ikinci olurken Yazlamazlı İlköğretim Okulu da 98 kilogram kapak toplamayı başardı.
Böylece Düziçi’nde en çok mavi kapağı toplayan 3 okula  Çavuşoğlu AVM tarafından kırtasiye yardımı yapılacak.
Birinci gelen Alibozlu İlköğretim Okulu  1.250, ikinci gelen Karacören İlköğretim Okulu 1000 ve 3. Gelen Yazlamazlı İlköğretim Okulu ise 750 TL değerinde kırtasiye alacak.
Dereceye giren okulları kutlayan Çavuşoğlu AVM sahibi Turan Kaya, Söz verdikleri gibi kısa sürede bir törenle bu okulların ödüllerinin teslim edileceğini söyledi. .
İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sarı ise kampanyanın başladığı günden sonuna kadar destek veren öğrencilere   teşekkür etti. Sarı, proje ile 3 ayda 46 tekerlekli sandalye alabilecek kadar kapak toplandığını vurgularken diğer esnaf ve işletmecilere de örnek olmacak bir çalışma olduğunu söyledi. Engelliler Derneği Platformu Düziçi temsilcilisi İlyas Yiğit ise kapakları dernek olarak sistemli bir şekilde topladıklarını belirterek, engellilere yapılan desteğin önemine önemli olduğunu, bu kampanyanın ilçedeki diğer hayırseverleri teşvik etmesi açısından da önemli olduğunu söyledi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder