30 Ekim 2013 Çarşamba

Ercan Keskin :Tek amacım, mahalleme hizmet etmek.

Keskin erkek kuaförü salonu sahibi Ercan KESKİN İstiklal Mahallesine Muhtar Adayı olduğunu açıkladı.KESKİN, İstiklal Mahallesini Genç, dinamik ve tecrübeli ekibimizle hak ettiği konuma getirebilmek için bu göreve talip olduk. İstiklal Mahallesinin sorunlarını iyi biliyorum. dağ gibi birikmiş sorunları çözmek bana nasip olacaktır bu konuda elimden gelen çabayı göstereceğim. Halkla devamlı diyalog içerisinde olduğumu, mahallenin sorunlarını iyi bildiğini belirterek ben farklı bir hizmet anlayışı ile aday oluyorum. mahalleme hizmet etmek için yola çıktım. Kaymakamlık belediye ile halkım arasına köprü olacağım. Özellikle resmi kurumlarla işbirliği içerisinde olacağım. Allah utandırmazsa 30 Mart Pazar günü muhtarlık koltuğuna oturacağım. Tabi sizlerden de hayır dualarınızı benim üzerimden eksik etmemenizi istiyor ve bunu bekliyorum diyerek konuşmasını sürdürdü. İstiklal Mahallesinin sesi ve hizmetkârı olmak istiyorum. Niyetim hizmet etmek, içten ve samimi olarak söylüyorum bunları tek bir amacım var hizmet, hizmet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder