16 Eylül 2013 Pazartesi

En Hızlı Çöküşün Gerçek Hikayesi, Şenmar Hakkında Tüm Gerçekler


 
Bugüne kadar herkes konuştu, çok dedikodusu yapıldı hatta batmadı oyun oynanıyor diyenler dahi oldu. Şenmar hakkında ki tüm gerçekleri , marketin ortaklarından Abdurrahman Somyürek ile konuştuk.
Bugüne kadar herkes konuştu, çok dedikodusu yapıldı hatta batmadı oyun oynanıyor diyenler dahi oldu. Şenmar hakkında ki tüm gerçekleri , marketin ortaklarından Abdurrahman Somyürek ile konuştuk. Çok çarpıcı bilgiler verdi.İşte Abdurrahman hocayla olan o röportajımız ve Şenmar’ın hızlı çöküşüyle ilgili bilinmeyenler.
MUHABİR : Abdurrahman hocam şenmar hakkında herkes bir şeyler konuştu siz sustunuz. Şenmar neden iflas etti o konuya geleceğiz ancak Kadirli’de 3 şubesi bulunan CAN market sizin mi ?
A.Somyürek: Hayır Can market benim değil. Şu anda böyle bir sermayem yok. Eşim ve ben öğretmeniz eşimin maaşında dahi haciz var.Evim gitti. Arabam gitti.Bana ait olan Yörem gıda da ki şenpiliç bayiliğim gitti. CAN markete danışmanlık yapıyorum. Eğer olursa oradan kar payı alacağım.
MUHABİR: Şenmar hakkında herkes iflas etmez diyordu. Çok ani bir çöküş oldu. Nedir bu olay nasıl oldu.
A.Somyürek: Şenmar’ın iflas etmesi mümkün değildi. Ancak son aylarda Özkan Esgicioğlu’nun markete 1 Milyon liralık sermaye borcu oluştu. Biz sermaye koymuştuk.Biz kendisine bu sermayeyi sende koy dedik kendisi de bize hisselerinizi bana devredin koyarım o zaman dedi. Biz tabi buna razı olmadık. Kendisi de sermaye koymadı. Sermaye olmayınca işyeri dönmedi, Bankalar kredilerini geri çekti. Süreç öyle başladı.
AYRILMAYA KARAR VERDİK HİSSELERİMİZİ CAN MARKETE SATACAKTIK OLMADI
Marketin diğer ortaklarından Özkan Esgicioğlu’nun sermaye koymamasından kaynaklı iflas sürecinin başladığını iddia eden Abdurrahman Somyürek daha sonra kendi hisselerini CAN markete satmayı düşündüğünü ancak Özkan Esgicioğlu’ndan gelen teklif üzerine bu satıştan vazgeçtiklerini söyledi.
MUHABİR : Neydi bu teklif Abdurrahman bey
A.Somyürek: Kasım ayı içerisinde bir toplantı yaptık . Toplantıya Özkan Esgicioğlu ve babası, Hacı Şahin bey, Rıfat enişteleri , Ender Esgicioğlu , idris Nacar ben ve Turan Somyürek katıldık. Bunlar hesapları incelemişler. Netice de yola devam kararı aldılar. Biz de ayrılık kararı aldık. Bunlar bize 2 Milyon lira para vereceklerdi ayrıca benim ve kardeşlerimin kredi kartları ödenecek, evlerimiz üzerinde ki ipotekler kaldırılacaktı. Yani toplamda 2 milyon civarı yapıyordu Saat 17:30 du Özkan bey noteri açtırdı hemen orada devir işlemlerini yaptık. Ardınan yine Ökan bey tüm toptancılara alışveriş yaptığımız kişileri yemeğe çağırdı. Ve herkese orada dedi ki artık muhatabınız benim hesabınızda benimle işinizde benimle.
ŞENMARI VE ÖZKAN ESGİCİOĞLU’NU DOLANDIRICILIKTAN İLK MAHKEMEYE VEREN KİŞİ BENİM
Bu şekilde anlaşmaya vardıktan sonra kendisinin ve aile bireylerinin Şenmar ile bir bağının kalmadığını belirten abdurrahman Somyürek anlaşmaya varılan 2 milyon verilmediği için Özkan Esgicioğlu’nu mahkemeye verdiğini söyledi
MUHABİR: Siz bu parayı alamadınız mı yani
A.Somyürek: Evet alamadım. Alamadığım gibi evlerimizin üzerinde ki ipotekte kaldırılmadı. Evim gitti. Arabam gitti. Bende gittim Özkan Esgicioğlu’nu dolandırıcılık suçlamasıyla savcılığa şikayet ettim. Şenmar ben ayrıldıktan sonra 4 daha Özkangil tarafından çalıştırıldı. 4 ay içerisinde 8 Trilyon ciro yapmış. Hiç kimseye para ödemediler. Ne bana ne alışveriş yapılan toptancılara ne de işçilere. Tüm şubeleri anında kapattılar. Daha sonra toptancılar gelip beni buldu ver paramızı diye. Halbu ki bunların ilk mağduru benim ben paramı alamadım. Paramı alamadığım gibi evimde arabamda gitti.
BU DEDİKLERİMİN HEPSİNİN DELİLİ VAR.
İddia ettiği bütün bilgilerin delili olduğunu da belirten Abdurrahman Somyürek Şenmar’ın ilk mağdurunun da kendisi olduğunu yineledi
MUHABİR : İlk mağdur sizsiniz yani ?
A.Somyürek : Aynen öyle. Anlatığım o toplantı da Özkan Esgicioğlu’nun babası masaya yumruğunu vura vura aldı Şenmar’ı bizden. Dediğim gibi ne toptancılara ne işçilere ne de bana para ödemesi yapmadılar.
SÜLEMİŞİ ASSA ŞİRKETİ İLE ALDIK
MUHABİR: Peki hocam gelelim sülemiş turistik tesislerine orası nasıl oldu. ASSA isminde bir şirket kuruldu.
A.Somyürek:. ASSA isminde şirket kurduk Bu şirketi Sait Kekilli Özkan Ben birlikte kurduk. Sonra Sait Kekilli şirketten ayrıldı. Özkan dedi ki Sülemişi alalım ASSA şirketini de baldızımın adına yapalım. Ben olur dedim. Yaklaşık 2.3 Trilyona Sülemiş’i Belediyeden aldık. Sonra avulat Dündar Kısacık geldi. Belediye işçilerinin avukatıymış. Biz ilk taksidimiz olan 600 Bin lirayı ödedik. Ama 6 ay geç ödedik. Böyle olunca aylık %10 da faizi tuttu. Bu olayda Belediye aradan çıktı. Bizim işimiz Avukatlaydı. Orası bendeyken ben avukata aylık 30 Bin Tl para ödüyordum. O da bu parayla Belediye den alacağı olan işçilere ödeme yapacaktı. Hatta Murat Unutkan ve Fatih’in parası ödendi. Diğer işçiler ne oldu bilmiyorum. Ben Şenmar’ı devrederken orayı da devrettik. Benden sonra ödeme yapılmadı. Şu anki durumundan da haberim yok
KADİRLİ’DE Kİ DEDİKODUDAN BIKTIM.
Kadirli’de bu konuyla ilgili olarak bilgili bilgisiz her kesimin değişik dedikodular yaptığını belirten Abdurrahman Somyürek bu dedikodulardan bıktığını belirtti
MUHABİR: Hocam son olarak söylemek istediğiniz bir şey var Mı.
A.somyürek : Kadirli de her konuda insan dedikodu yapıyor. Müslüman birisinin bunu yapmaması lazım aslında. Öyle laflar ediliyor öyle şeyler konuşuluyor ki ben dahi bazen anlam veremiyorum. Ben tek isteğim bu dedikodunun bitmesi . Sizinle bu konuda röportaj yapmayı da onun için kabul ettim. Doğrular ve gerçekler bunlardan ibaret. Ben teşekkür ediyorum size de Selçuk Bey.

Abdurrahman somyürek ile yaptığımız röportajda ismi geçen ve söz hakkını kullanmak isteyen kişilerede söz hakkını vereceğimizi bildiririz. HABER: Selçuk Savran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder