23 Eylül 2013 Pazartesi

Gaziler Günü Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı


 Düziçi kaymakamlığının 19 Eylü gaziler günü ile ilgili düzenlediği program çelenk sunumuyla başladı. Daha sonra kaymakamlık makamında, Düziçi Terör Mağdurları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği üyeleriyle,  şehir alileri ve gazileri kabul eden Kaymakam Mustafa KOÇ, burada gazilerin sorunlarını dinledi.

Ardından  şehitliğe geçilip burada şehitlerimiz için kuran-kerim okutuldu.
Saat: 12:00’de Şehit aileleri ve gazilere Kaymakamlığı bünyesindeki Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından yemek verildi.
Düziçi Terör Mağdurları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 19 Eylül gaziler günü münasebetiyle, Düziçi Merkez Camiin de ikindi namazından önce Bütün şehitlerimiz ve ahrete intikal eden, Gazilerimiz için mevlüd-i şerif okutulup dualar edildi.



 Günün son programında dernek başkanı İsmet TOPAL, Şehit aileleri, Gaziler ve yönetim kurulu üyeleri ile birlikte ilçemize atanan emniyet müdürü Hasan KAHRAMAN’I makamında ziyaret ettiler.
Dernek başkanı İsmet TOPAL' da yaptığı konuşmada; “Bizlere göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ediyoruz.Bizlerde sizlerin yanımızda olmanızdan dolayı mutluluk duyuyoruz.Ülkemizde Maalesef art niyetli insanlar Askerimizi,polisimiz dışlamaya çalışıyorlar böyle düşünenleride kınıyoruz.Vatanı bekleyen askerlerimizde, polislerimizde uzaydan gelmediler,kendi yetiştirdiğimiz,bizim evlatlarımız,senin oğlun,benim oğlum, senin kardeşin benim kardeşim neticede sizler bu vatanın ve bizlerin öz be öz evlatlarısınız.
Sizler ülkemizin güvenliğinin teminatısınız.Askerlerimiz,sınır boylarında nöbet tutmasalar, terörle mücadele etmeseler,sizler il ve ilçe merkezlerinde huzuru sağlamasanız,bu gün bizler burada huzur içerisinde rahat oturamayız.İnanın 3 tane terörist,3 tane hırsız bir ilçeyi huzursuz etmeye yeterde artarda. Bu duygu ve düşüncelerle,Şahsım,Şehit aileleri,Gazilerimiz,derneğimiz ve yönetim kurulu adına, ahirete intikal eden bütün şehit ve gazilerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyor, Gazilerimizin 19 Eylül Gaziler günü kutluyorum.Sizlerede görevinizde başarılar diliyoruz” dedi.

Emniyet Müdürü Hasan KAHRAMAN “Bu anlamlı gündeki ziyaretinizden duygulandım, çok memnun oldum. Bizler her zaman sizlerin yanınızdayız. Kapımız ve gönlümüzün her zaman sizlere açık olduğumuzu bilmenizi istiyorum. Devletimizin imkanları ölçüsünde sizlere yardımcı olmaktan şeref duyarız. İlçeniz çok güzel, insanları sıcak kanlı, cana yakın, ilçenize geldiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bundan dolayı  da mutluluk duyuyorum. Bu güzel duygularla, Bütün şehitlerimizi ve ahrete intikal eden gazilerimizi rahmetle anıyorum. Gazilerimizin 19 Eylül gaziler günü kutluyorum.” diye konuştu. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder