26 Eylül 2013 Perşembe

TRAFİK İŞLERİNE BAKMIYORUZ

Düziçi Postane arkasında mobilya atölyesinde ustalık yapan Ali Köşker  sokağa park edilen araçlarla ilgili sorulardan bıkınca çareyi “Trafik işlerine bakmıyoruz” şeklinde yazdığı yazıda aramış.
“Her gün gelip onlarca soru soruyorlar” diyen Köşker,  “işi gücü bıraktık insanlara dert anlatmaya çalışıyoruz” diyor.
“Buraya park etsem bir şey olur mu?” diyeni de var “buraya kim park etti?” diye sorgulayanı da.  “İki dakika dursun bakıver” diyen de var, “şu arabanın sahibi kim söyle çeksin” diyen de…

Ben burada mobilya işi yapıyorum, otopark işi yapmıyorum, o işlere bakmıyorum ama gelip bana soruyorlar. Yazı astık ama o da tam çare olmadı hala sokaktaki araç işlerini gelip bize soruyorlar. Bıktık usandık artık. “ diye dert yanıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder