22 Eylül 2013 Pazar

Osmaniye Ticaret Borsasından Düziçili Öğrencilere Kırtasiye Yardımı

        Osmaniye  Ticaret Borsası Düziçi’ndeki dar gelirli öğrencilere kırtasiye yardımında bulundu.
Osmaniye  Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Üyesi Ve 28 Mart Esnaf Ve Sanatkarları Kredi Kefalet Kooperatifi Yönetim Kurulu Üyesi Hamza Bağrıaçık  kırtasiyelerin dağıtımında yaptığı açıklamada, yeni eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla ilçedeki dar gelirli öğrencilere toplam 670  paket kırtasiye yardımı yaptıklarını belirtti.
Hamza Bağrıaçık, Her yıl dar gelirli öğrencilere yardımlarda bulunduklarını belirterek, kırtasiye yardımından faydalanacak öğrencilerin, ilçedeki okulların idarecileri tarafından belirlendiğini ve kırtasiye paketlerinin ihtiyaç sahiplerine dağıtılmak üzere imza karşılığında okul yöneticilerine teslim edildiğini söyledi.Hamza Bağrı açık " Yardımın, öğrencilerimizin kırtasiye ihtiyaçlarının bir bölümünün karşılanmasına katkısı olacağına inanıyorum. Okumak için gayret gösteren öğrencilerimize yardımlarımız devam edecek. Hazırlattığımız kırtasiye paketlerinde 8 adet değişik boy ve nitelikte defter, kuru boya takımı, bir düzine kurşun ve kırmızı kalem, kalem tıraş, silgi geometri takımı, etiket ve band bulunuyor" dedi.

Okul müdürleri ile kırtasiyeleri teslim alan öğrenciler yapılan yardımın çok anlamlı olduğunu belirterek, TOBB ile Osmaniye Ticaret Borsası'na teşekkür etti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder